GYIK
Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)
Üdvözöljük a Mancsverzumban! Az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat, hogy segítsünk Önnek a vásárlás során.
1. Hogyan adhatok le rendelést a Mancsverzumban?
A rendelés leadása egyszerű és gyors. Böngésszen termékeink között, válassza ki a megfelelő méretet és színt, majd tegye a kosárba a kívánt termékeket. A kosár ikonjára kattintva véglegesítheti rendelését, és a fizetési oldalon megadhatja a szükséges adatokat.
2. Milyen fizetési módokat fogadnak el?
Webáruházunkban bankkártyás fizetési mód illetve utánvéttel készpénzes avagy szintén bankkártyás fizetés áll rendelkezésre. A fizetési tranzakciók biztonságos lebonyolítását megbízható, OTP SimplePay fizetési szolgáltató biztosítja, így garantáljuk a vásárlás biztonságát.
3. Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A megrendeléseket a visszaigazolást követően 1-3 munkanapon belül feldolgozzuk és átadjuk a szállítónak vagy elhelyezzük a csomagautomatában. A szállítási idő általában 1-3 munkanap, de ez függhet a szállító kapacitásától és a címzett helyétől.
4. Milyen szállítási módok közül választhatok?
Jelenleg az alábbi szállítási módokat kínáljuk:
- FoxPost Csomagautomata - 990 Ft
- Packeta Csomagpont - 990 Ft
- MPL Házhozszállítás 1990 Ft
5. Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát?
Amint a rendelését átadtuk a szállítónak vagy elhelyeztük a csomagautomatában, e-mailben értesítést küldünk Önnek a csomag nyomon követési információival. Ezzel az információval bármikor nyomon követheti a rendelését.
6. Mi a teendő, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?
Amennyiben hibás vagy sérült terméket kapott, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@mancsverzum.hu email címen. Küldjön fotókat a hibáról vagy sérülésről, és mi gondoskodunk a probléma mielőbbi megoldásáról.
7. Hogyan érvényesíthetem az elállási jogomat?
A termék átvételétől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási jog gyakorlásához küldjön egy egyértelmű nyilatkozatot az info@mancsverzum.hu email címre. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell visszaküldeni egy csomagautomatán keresztül. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.
8. Milyen garanciát vállalnak a termékekre?
A Szolgáltató a törvényben előírt szavatossági és jótállási kötelezettségeknek eleget tesz. Amennyiben a vásárló hibás terméket kap, jogosult a termék kijavítását, kicserélését kérni, vagy a vételár visszatérítését igényelni.
9. Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
Bármilyen kérdés vagy probléma esetén kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@mancsverzum.hu email címen. Igyekszünk minden kérdésére a lehető legrövidebb időn belül válaszolni.
10. Van lehetőség személyes átvételre?
Jelenleg webáruházunk kizárólag online működik, és a termékek kiszállítását csomagautomaták és futárszolgálatok végzik. Személyes átvételre nincs lehetőség.
Reméljük, hogy a fenti információk segítenek Önnek a vásárlás során. Köszönjük, hogy a Mancsverzum webáruházat választotta!