GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

Üdvözöljük a Mancsverzumban! Az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat, hogy segítsünk Önnek a vásárlás során.

1. Hogyan adhatok le rendelést a Mancsverzumban?

A rendelés leadása egyszerű és gyors. Böngésszen termékeink között, válassza ki a megfelelő méretet és színt, majd tegye a kosárba a kívánt termékeket. A kosár ikonjára kattintva véglegesítheti rendelését, és a fizetési oldalon megadhatja a szükséges adatokat.

2. Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Webáruházunkban bankkártyás fizetési mód illetve utánvéttel készpénzes avagy szintén bankkártyás fizetés áll rendelkezésre. A fizetési tranzakciók biztonságos lebonyolítását megbízható, OTP SimplePay fizetési szolgáltató biztosítja, így garantáljuk a vásárlás biztonságát.

3. Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

A megrendeléseket a visszaigazolást követően 1-3 munkanapon belül feldolgozzuk és átadjuk a szállítónak vagy elhelyezzük a csomagautomatában. A szállítási idő általában 1-3 munkanap, de ez függhet a szállító kapacitásától és a címzett helyétől.

4. Milyen szállítási módok közül választhatok?

Jelenleg az alábbi szállítási módokat kínáljuk:

  • FoxPost Csomagautomata - 990 Ft
  • Packeta Csomagpont - 990 Ft
  • MPL Házhozszállítás 1990 Ft

5. Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát?

Amint a rendelését átadtuk a szállítónak vagy elhelyeztük a csomagautomatában, e-mailben értesítést küldünk Önnek a csomag nyomon követési információival. Ezzel az információval bármikor nyomon követheti a rendelését.

6. Mi a teendő, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?

Amennyiben hibás vagy sérült terméket kapott, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@mancsverzum.hu email címen. Küldjön fotókat a hibáról vagy sérülésről, és mi gondoskodunk a probléma mielőbbi megoldásáról.

7. Hogyan érvényesíthetem az elállási jogomat?

A termék átvételétől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási jog gyakorlásához küldjön egy egyértelmű nyilatkozatot az info@mancsverzum.hu email címre. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell visszaküldeni egy csomagautomatán keresztül. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

8. Milyen garanciát vállalnak a termékekre?

A Szolgáltató a törvényben előírt szavatossági és jótállási kötelezettségeknek eleget tesz. Amennyiben a vásárló hibás terméket kap, jogosult a termék kijavítását, kicserélését kérni, vagy a vételár visszatérítését igényelni.

9. Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

Bármilyen kérdés vagy probléma esetén kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@mancsverzum.hu email címen. Igyekszünk minden kérdésére a lehető legrövidebb időn belül válaszolni.

10. Van lehetőség személyes átvételre?

Jelenleg webáruházunk kizárólag online működik, és a termékek kiszállítását csomagautomaták és futárszolgálatok végzik. Személyes átvételre nincs lehetőség.

Reméljük, hogy a fenti információk segítenek Önnek a vásárlás során. Köszönjük, hogy a Mancsverzum webáruházat választotta!